Sunday, September 26, 2010

birthday :)



tepat je pukul 12 tanggal 26 september aku pun cepat cepat capai phone and call si amyraa ni. haha. 26 september genap la dia berumur 18 tahun. dah boleh tgk cerita 18sx wey :D haha. macam macam la kitorang borak time tu. almaklum la since dia dah ade abang fazli rafee, aku da kurang text dia dah. lagipun masing masing da sibuk dgn study kan. tapi apa apa pun dia tetap yg terbaik dan sentiasa ada dalam hati aku tau :) dia kawan terbaik bagi aku dan tak mungkin aku akan lupakan dia dan semuanya tentang dia :') amyraa, i rindukan you tau ? 3bulan dekat PLKN pun da menyiksa ini apetah lg hampir 5bulan kan kita tk jumpa ? haha. i rindu time kita lepak apa semua, kita gelak, kita head banging, sing a long dekat gig apa semua. wow, semuanya still lg dalam kepala i dan i ingat lagi tau. haha. dan i still lg teringat mcm mana muka you time i bgtau i kene pg PLKN tu. hahaha. lawak lawak :D haha. hmm, so sempena birthday you, i berdoa supaya :

*dipanjangkan umur
*sihat tubuh badan dan waras :p
*dipanjangkan jodoh dengan abang fazli rafee :D
*berjaya dalam hidup (skema betul ayat) hahaha.

HAPPY BIRTHDAY AMYRAA a.k.a PANDA GEMUK :D HAHAHA <3

No comments:

Post a Comment