Sunday, September 26, 2010

budak budak -.-

baru baru ni aku ada pergi gig dekat kajang. ada band dr AUSTRALIA datang. STILL WATER CLAIMS. aku ingat band hardcore punk tp band post hardcore rupanya. tp biarlah, layan je. haha :D

so macam biasalah. kajang memang terkenal dengan budak budak metalcore nya. haha. so band yg perform hari tu ade 5 band je. STILL WATER CLAIMS , AVALON WHISPER , THE PADANGS , BURN OUT , THY REGIMENT. opening band hari tu band AVALON WHISPER. AVALON da baru sial. da mmg pure post sekarang. haha. frontman pun da tukar. pijol da tk jadi throat untuk diorang dah. haha. tp performance dorang boleh tahan la. muzik baru kan. agak melayankan la jugak. haha

abes je avalon, THE PADANGS pulak beraksi. hah, ini lah aku nk bercerita tentang bebudak. haha. gig dekat kajang ni satu je, bila ade je gig dekat sane, budak budak bersepah. siap ada yg darjah 5 mcm tu. bayangkan la kecik tak kecik. haha. kalau aku dulu, besar besar ni pegi mengaji quran je tau ? so time the padangs perform, budak budak ni la yg sing a long sakan. haha. dengan baju 'sucide silence' dorang, 'the devil wears prada' dorang. konon abis hardcore la tu :p hahaha. jahat gila aku ni. haha. then budak budak ni alahai -.- dengan 2 step nye, dgn mosh nye -.- weng dgn adli boleh bantai gelak tgk bebudak tu. babi menganjing. tau la orang lama. hahaha :D abes je THE PADANGS, BURN OUT pulak beraksi. hah, BURN OUT main genre hardcore punk so memang kene la dgn selera aku dan jangan marah kalau aku hyper time tu. haha. kira time BURN OUT perform tu, budak budak semua lepak belakang. yang dekat depan just ade aku, mamak, bebudak dancing kids. kira muka muka sama je dekat gig. haishh. macam mana la scene nk berkembang kalau asyik memilih band je -.-

THY REGIMENT mcm biasalah. tetap energetic. tetap terbaik :) STILL WATER CLAIMS ? NOT BAD :) terima kasih sebab datang malaysia. nnt datang la lagi, datang la lagi :D haha


*now playing make a change by youth of today :)

1 comment: