Thursday, July 22, 2010

3.22 am / atas katil / gelap gelita / senyum sorang sorang :)

Tepat pukul 1.44 am, phone aku ada org call. Err sape la pulak ni ? Tetgk cik shima fauzil. Auww :p actually aku yg suruh dia call. Haha. Mcm mcm tau kitorang borak time tu. Tk payah nak cite la ape yg aku ckp dlm phone tu kn ? Haha. Tp ape ape pun, esok dia nk pegi JAKARTA. Oh, aku harap dia dpt pegi and balik dgn selamat. And and after 35minute and 28second dia call aku, tetiba dia letak. Mcm trputus mcm tulah. Aku tkde pulak trpikir dia sngaje letak or ape tp aku mmg sure yg crdt dia dh abes. Haha. Tk sempat aku nk wish goodnight and bla bla bla smua. Haishh. Tp tkpe, facebook kn ade :D so bila aku on je facebook, tetgk ada 40notifications and ada satu wall post from shima fauzil and and tau dia kate ape ? Dia kate 'credit saya dah habis la sayang'. Haha. Yeah. Aku betul ! Aku dh brjaya habiskan crdt dia. Haha. Tp tkpe, esok aku topup je, aku akn call dia pulak. Tkkn nk call ptg kn ? Tk romantik la so call mlm mlm bru sweet sweet mcm tu. Auww gedik aku ni. Haha :p now jam tepat pukul 3.18am. Esk class pukul 8.30 am. Oh mmg trbaek la kn :D so tknak banyak cite, mata pun da rabak and goodnite la kan ? Haha. Esk kita smbung membebel lagi. Haha. Untk miss shima, awak jge diri tau. Anything text saye okayy sayangg :)

No comments:

Post a Comment