Sunday, July 25, 2010

keseorangan seharian di kuala lumpur :p






haha. jakun bukan ? tp ni lah kenyataan okayy. haha :D serius shit jalan jem gila kott time i ondaway nak pegi KL smlm. yeah, after dh melalak, dh menjerit ape semua dlm kereta, tetiba aku trpikir ape lg eh nk buat time time mcm ni. dh la kaki tgh lengoh mcm hareemmm. terokk betol jalan time tu. haishh. haha. so tanpa pikir pnjg, aku pun maen la camera. haha. actually aku ni alah camera but i dont know why time ni active laen mcm. haha :D actually ade banyak lagi tp malas nk letak byk byk sbb aku malu :p haha. muka aku byk black head kn ? ni smua effect PLKN la. grr. dgn parut nye lagi. haa. malu duh mcm ni -.- hah, peduli lah. so nk dipendekkn cite, aku pun smpai la dkt KL. pegi sne sbb nk beli metronome, drum stick, beberape helai baju dkt topman *bukan bju 3buttons tu okaayy :D dan dan sweater. haa. dkt class sejuk duh. hmm, aku rase ni je kott coretan aku ? haha. blurr. tktau nk membebel ape lagi. haha

No comments:

Post a Comment