Tuesday, July 20, 2010

Welcome to school ( faculty of music )



First day program ni, aku dah start malas. Mane tak nye, aku ingt time dkt hostel je ada bnda bodoh ni tp dekat fakulti pun ada jugak ? Grr. Mmg mcm something stupid la kan. Haa. Dh la kena maki, then perangai senior pulak mcm gampang. Kira nk maki maki. Dia ingt kitorang ni tunggul kayu ? Ketul batu ? Mmg WTF kn ? Sepatutnya letak name program WTF, bkn WTS. Haha. Time seminggu prtama tu kira okayy lg tp start je minggu kedua, hah prangai dorang da makin menggedik dan aku pun makin mnyampah dan benci. Kira kalau aku jumpe dkt luar, mmg aku langgar je dorang dgn KANCIL aku yg tak seberapa tu. Haha. Tp nak dipendekkn cite, sbenarnya ada something dkt program ni. Even kitorang kene maki, kena buli mcm mcm tp tujuan sebenar dorang juz nk bg kitorang lg rapat dan kenal antara satu sama lain. Itu je. Haha. Dan dan ending penutup WTS mmg trbaik. Aku terharu dpt jd FAMILY FAKULTI MUZIK :) SUMPAH AKU BANGGA TAU. Haha. THANKS FOR EVERYTHING AND SORRY FOR EVERYTHING TO ALL PART 2,3,4,5,6 STUDENTS, SUPER DUPPER YUMMY SENIOR (bak kate UBI) Haha. Serius shit WTS TRBAEK DAN AKU KENA GAME WEY ! Haha :D

No comments:

Post a Comment