Tuesday, August 10, 2010

FLU -.-

okayy. today hari first kita puasa and aku flu lah -.- hingus meleleh je. mate pun pedih pedih ni. adekah ni tanda nak demam ? oh tidaaakkkk. aku tk nak demam. tersiksa wey :( dah la pagi tadi aku tak sahur. aku ye ye la set alarm smpai tiga. jam loceng and 2 phone aku. tp aku tak bangun pun. haa. nak pegi class td pun zack yg kejut, klu tidak mmg BURN la kan. mmg aku tak dpt ambik quiz aural skill la kan. haa. berbalik pada quiz tadi, waa. susah duh ! serius shit aku tak dapat jawab. haa. aku pun tak tau key ape yg miss faezah tekan tu. haishh. aku rase mesti aku yang paling terokk ott. haishh. peduli lah. janji dah buat yg terbaik kan. haa. so next quiz is HISTORY OF MUSIC. ini lagi satu subject yg GRRR *pepaham la kan. haha :D and next week jugak ade midterm studio exam. exam drum. haa. dah la aku tk dpt lagi lagu yg lecturer bagi tu. susah wey. naseb badan la kann. haha :D

No comments:

Post a Comment