Sunday, August 29, 2010

tidor.

haa. dah agak lame aku tak membebel dlm blog ni. haishh bukan ape, just lately ni emosi tk menentu la. perubahan hormon semasa. cewah. haha :D

hmm, today is monday and harini 30 ogos and semua orang tau kan yg esok kita akan menyambut MERDEKA ! haha. but what the meaning MERDEKA for me ? err aku still lagi belum faham ape tu merdeka bg remaja macam aku. maybe still lg belum nk menghayati kan ? hah, ape nk jadi ni. ape ape lah.

so macam biasa. mcm hari sebelum belum ni. hari isnin je mmg aku akan ade 4 class. 9.30 class music theory then 10.20 class BEL and then 2.00pm class CiTU and pukul 8.00pm pulak class percussion and drum. haishh bosan nye. dah la lapar, class dlm aircond, ustaz bosan dan semestinya mengantuk. so time jam dah tunjuk pukul 5 pagi mcm tu, aku pun decide nk tidor and berhenti study. oh before aku lupa, aku esoknya aku ade midterm exam for music theory. that why aku tgh study ni. 30 marks tu. banyak tu. haa. so ape lagi, aku pun rebahkan la badan ke katil.

haishh, sekarang jam da tepat pukul 6 mcm tu and da azan dah time tu tp aku still lagi tak boleh tidor. aduhh. kenape ni ? kang tk peppasal aku mengantuk dalam class BEL pnya la. dah la esok ade exam. alaa kenape ni ? :/

No comments:

Post a Comment