Sunday, August 8, 2010

oh korea :D

next destination ? TARAAAA ! :D haha


apa ni apa ni ? haha. bulan disember nnt, KIDS ON THE MOVE ( KLANG MODERN HARDCORE PUNK BAND ) nak buat tour dekat KOREA and and aku mmg menaruh harapan nak pegi sebab bukan senang nak pegi sane and pegi gig dekat sane! haha. sebenarnye aku planning nak pegi sane bukan sebab nak melancong or ape tapi sebab nak pegi GIG. gila bukan ? haha. tapi itulah saya. seorang pencinta music :) hmm, daaaannn aku nak tgk mcm mane life HARDCORE AND STRAIGHT EDGE dekat sne. hee. dan dan dan yang paling penting aku nak tgk THE GEEKS ! yeah ! EVERYTIME WE FALL, AS WE SPEAK, RESPECT !. hah, semangat nak dengar lagu dorang ni. haha. tu la, time band ni datang malaysia time 2007 dulu aku tak pegi. padan muka. haha. so, aku harus menabung dari sekarang dan berjimat dari sekarang. ohh koreaaa, ohh shimaa :')



THE GEEKS <3

No comments:

Post a Comment